Bratislavský kraj
Senior účtovníčka/účtovník

Informácie o pozícii
- Miesto pracoviska
-
Pri letisku 5, Bratislava, 821 04, Slovensko
- Typ pracovného vzťahu
-
Práca na plný úväzok
- Trvanie pracovného pomeru
-
Na dobu určitú
- Mzda
- 1 600 € za mesiac

Barbora Vallová
HR Generalist
Hľadáme kolegyňu (kolegu), ktorá(ý) bude oporou finančnému tímu.
Hlavnou náplňou práce bude:
Vykonávanie konkrétnych účtovných prác, napríklad:
• účtovanie faktúr a bankových výpisov
• aktívne riešenie účtovných prípadov
• príprava a účtovanie majetku
• príprava, kontrola a spracovanie mesačného daňového priznania k DPH
• inventarizácia pridelených účtov, spolupráca pri mesačnej a ročnej účtovnej závierke
• príprava štatistických výkazov
• príprava podkladov pre audit
• daňové a nákladové účtovanie faktúr podľa pravidiel DPD
• sledovanie aktuálnych právnych predpisov a zmien v zákonoch
• sledovanie nových trendov v účtovníctve
• účasť na školeniach
Zamestnanecké výhody, benefity
A ČO TI ZA TO PONÚKAME MY?
* Ponúkame možnosť sebarealizácie, osobnostného a profesijného rozvoja formou interných a externých školení.
* Počas pracovného dňa sa môžeš vzdelávať v anglickom jazyku - individuálna alebo skupinová hodina, online alebo F2F, slovenský lektor alebo Native speaker - čo si vyberieš.
* Po práci je potrebné oddychovať - šport, wellness (Multisport karta) alebo len čítanie kníh (darčekové poukážky).
* A samozrejme ak máš rád/a cestovanie, tak extra 5 dní dovolenky.
* Priateľom, s ktorými sa na cestách zoznámiš, môžeš poslať kopec balíkov za VIP cenu.
* A počas práce alebo oddychu ti budeme prispievať na Tvoju budúcnosť v dôchodkovom veku.
* Možnosť pracovať na home office
* Na teambuildingoch spoznáš, že sme dynamický tím, ktorí sa zaujíma o #planetazem.
Hlavnou náplňou práce bude:
Vykonávanie konkrétnych účtovných prác, napríklad:
• účtovanie faktúr a bankových výpisov
• aktívne riešenie účtovných prípadov
• príprava a účtovanie majetku
• príprava, kontrola a spracovanie mesačného daňového priznania k DPH
• inventarizácia pridelených účtov, spolupráca pri mesačnej a ročnej účtovnej závierke
• príprava štatistických výkazov
• príprava podkladov pre audit
• daňové a nákladové účtovanie faktúr podľa pravidiel DPD
• sledovanie aktuálnych právnych predpisov a zmien v zákonoch
• sledovanie nových trendov v účtovníctve
• účasť na školeniach
Zamestnanecké výhody, benefity
A ČO TI ZA TO PONÚKAME MY?
* Ponúkame možnosť sebarealizácie, osobnostného a profesijného rozvoja formou interných a externých školení.
* Počas pracovného dňa sa môžeš vzdelávať v anglickom jazyku - individuálna alebo skupinová hodina, online alebo F2F, slovenský lektor alebo Native speaker - čo si vyberieš.
* Po práci je potrebné oddychovať - šport, wellness (Multisport karta) alebo len čítanie kníh (darčekové poukážky).
* A samozrejme ak máš rád/a cestovanie, tak extra 5 dní dovolenky.
* Priateľom, s ktorými sa na cestách zoznámiš, môžeš poslať kopec balíkov za VIP cenu.
* A počas práce alebo oddychu ti budeme prispievať na Tvoju budúcnosť v dôchodkovom veku.
* Možnosť pracovať na home office
* Na teambuildingoch spoznáš, že sme dynamický tím, ktorí sa zaujíma o #planetazem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vysokoškolské alebo stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• vzdelanie s ekonomickým zameraním
• ochota ďalej sa vzdelávať
• schopnosť pracovať s elektronickým dokladmi bez tlače
• práca s MS Excel, Word, Outlook a schopnosť rýchlo sa naučiť nové veci
• časová flexibilita, najmä zvládnutie práce v stanovených termínoch bez nadčasov
• ochota zapojiť sa do fungujúcich pracovných procesov a zároveň schopnosť navrhnúť vylepšenia
• predchádzajúca skúsenosť na obdobnej pozícii min. 5 rokov
• ochota ďalej sa vzdelávať
• schopnosť pracovať s elektronickým dokladmi bez tlače
• práca s MS Excel, Word, Outlook a schopnosť rýchlo sa naučiť nové veci
• časová flexibilita, najmä zvládnutie práce v stanovených termínoch bez nadčasov
• ochota zapojiť sa do fungujúcich pracovných procesov a zároveň schopnosť navrhnúť vylepšenia
• predchádzajúca skúsenosť na obdobnej pozícii min. 5 rokov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ako popredný poskytovateľ štandardných a expresných balíkových služieb sa stará DPD každý deň o tisícky spokojných zákazníkov. Sme súčasťou medzinárodnej siete DPDgroup a sme tiež odborníkmi na našom domácom trhu. Komunikácia je v DPD prioritou - so zákazníkmi, novinármi a potenciálnymi zamestnancami. Ako spoločnosť si tiež veľmi dobre uvedomujeme svoju sociálnu zodpovednosť.
Naši zamestnanci sú základom nášho úspechu. DPD neustále hľadá nových, motivovaných a kvalifikovaných zamestnancov, ktorí môžu prispieť k spoľahlivému fungovaniu našej spoločnosti, a pomôžu udržať špičkový výkon, očakávaný našimi zákazníkmi.
Naši zamestnanci sú základom nášho úspechu. DPD neustále hľadá nových, motivovaných a kvalifikovaných zamestnancov, ktorí môžu prispieť k spoľahlivému fungovaniu našej spoločnosti, a pomôžu udržať špičkový výkon, očakávaný našimi zákazníkmi.