Bratislavský kraj

IT Support

Logo

Informácie o pozícii

Miesto pracoviska
Pri letisku 5, Bratislava, 821 04, Slovensko
Typ pracovného vzťahu
Práca na plný úväzok
Trvanie pracovného pomeru
Na dobu určitú
Mzda
1 700 € za mesiac
Simona Pálfiová

Simona Pálfiová

Partner v oblasti ľudských zdrojov/HR Business Partner


Aká by bola tvoja úloha v DPD ?


  • Riešiť IT incidenty a požiadavky interných používateľov – od hardvéru, softvéru, prístupových práv až po O365, SAP a interné aplikácie DPD.
  • Zabezpečíš prvotnú diagnostiku, vyriešiš problém alebo ho správne nasmeruješ na vyššiu úroveň podpory.
  • Budeš riadiť komunikáciu v pridelených incidentoch a úzko spolupracovať s klientmi či partnermi pri analýze nedostatkov.
  • Postaráš sa o správu používateľských účtov a oprávnení (Active Directory, interné aplikácie) a overíš funkčnosť vybavených požiadaviek.
  • Budeš monitorovať a podporovať prevádzku IT systémov (Grafana, Zabbix), riešiť problémy a eskalovať ich dodávateľom alebo vyššej podpore.
  • Získaš zodpovednosť za administráciu a správu Jira Service Managementu – projekty, workflowy, SLA, automatizácie, oprávnenia, reporting, prepojenie s Confluence.
  • Vytvoríš a budeš udržiavať znalostnú databázu, návody a dokumentáciu, aby si pomohol používateľom aj kolegom.
  • Budeš spolupracovať s technickými tímami pri riešení výpadkov a incidentov, komunikovať so zákazníkmi, partnermi a dodávateľmi.
  • Pripravíš pravidelné IT reporty a budeš automatizovať procesy (Python, Excel).
  • Podporíš projekty pri nasadzovaní nových aplikácií a riešení – testovanie, školenia používateľov, konzultačná činnosť v oblasti systémov DPD.

A čo ti za to ponúkame my ?

  • Ponúkame možnosť sebarealizácie, osobnostného a profesijného rozvoja formou interných a externých školení.
  • Počas pracovného dňa sa môžeš vzdelávať v anglickom jazyku - individuálna alebo skupinová hodina, online alebo F2F, slovenský lektor alebo Native speaker - čo si vyberieš.
  • Po práci je potrebné oddychovať - šport, wellness (Multisport karta) alebo len čítanie kníh (darčekové poukážky).
  • A samozrejme ak máš rád/a cestovanie, tak extra 5 dní dovolenky.
  • Priateľom, s ktorými sa na cestách zoznámiš, môžeš poslať kopec balíkov za VIP cenu.
  • Privedieš kamoša alebo známeho k nám do firmy a dostaneš odmenu 300€ , ak u nás uspeje počas skúšobnej doby.
  • A počas práce alebo oddychu ti budeme prispievať na Tvoju budúcnosť v dôchodkovom veku.
  • Na teambuildingoch spoznáš, že sme dynamický tím, ktorý sa zaujíma o #planetazem. 

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne Pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne Pokročilý
Microsoft Word - Mierne Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne Pokročilý

Aký by náš IT Support mal byť?

  • Asertívny, nekonfliktný, spoľahlivý
  • Schopný pozrieť sa na problém očami zadávateľa, nielen ako riešiteľ
  • „CAN DO“ attitude – aktívne hľadá spôsoby, ako problémy riešiť a vyriešiť
  • Dobré komunikačné schopnosti
  • Schopný zachovať si profesionálny prístup a byť tímový hráč
  • Mal by reprezentovať hodnoty DPD, aj vo vzťahu k svojim kolegom.
  • Veľkou výhodou sú skúsenosti na obdobnej pozícii (helpdesk, techsupport)

Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Stručná charakteristika spoločnosti

Pridajte sa k nám do DPD Slovensko a staňte sa členom jednej z popredných spoločností v rámci logistiky a prepravy s viac ako 20 ročnou tradíciou na trhu. Staráme sa každý deň o tisícky spokojných zákazníkov. Sme súčasťou medzinárodnej DPD siete a sme tiež odborníkmi na našom domácom trhu. Každý balík doručený sieťou DPD kdekoľvek v Európe aj v 230 krajinách celého sveta je uhlíkovo neutrálny.